Ústecké dárečkování No. 1, mikulášské

A letos zase stejně jako vloni na Mikuláše, což jsem si při plánování a domlouvání ani neuvědomila. :D Ale což, tentokrát to bylo s jiným osazenstvem a alespoň jsem si toho Mikuláše užila hned nadvakrát. :)


Plán byl dorazit do Ústí rychlíkem něco málo po jedné, nicméně další apokalyptický vichr a jakési posrání rychlíku mělo za následek, že jsem byla donucena nalodit se do díkybohu přistaveného osobáku a do Ústí jsem tedy dorazila až někdy kolem půl druhé, takže na mě Míša musela chvíli počkat. Ovšem sešly jsme se, v domácích potřebách v Labi Míša sehnala vykrajovátka, která potřebovala na okýnka perníkových domečků, a ve Fóru jsme se usadily na tom nejpohodlnějším fleku v Costě, protože jejich vánoční nabídku jsem chtěla vyzkoušet už od chvíle, kdy jsem se o ní dozvěděla. >:3 Dala jsem si tedy ostružinovou horkou čokoládu a perníkový muffin, a musím říct, že jsem udělala dobře, protože obojí bylo nejen krásné na pohled, ale především vážně dobré. ♥


Ale teď už k tomu nejhlavnějšímu, čeho se vlastně celý sraz týkal - Vánoce! A dárečky! ^^ Míša měla slíbený protekční papír, takže dostala jednorožce, kterého se mi povedlo i celkem sladit se stuhou, plného věcí, ze kterých, soudě podle reakce, myslím měla radost. :3 Já jsem pro změnu obdržela tuhle přírodní nádheru i s bobulkami a jedlou cukrtyčkou, která byla taktéž plná neuvěřitelně božích věcí, ale o těch až v příštím odstavci. Teď se račte esteticky obohatit.


Dostala jsem totiž kouzelný liščí podtácek, jednorožčí svíčku, trpasličí Barbušku a neuvěřitelně boží handmade hrnek, který je Stranger Falls, protože z jedné strany má Barb a z druhé Billa. *-* Všechno je to prostě neuvěřitelně úžasné a pořád z toho mám šílenou radost. :'3



Poseděly jsme, popily, ještě se mrkly do H&M, procpaly se kolem pár Mikulášů a celou tou jejich skvadrou a v půl páté byl pro mě čas odjezdu, abych se dostala domů ještě v nějakou rozumnou hodinu a abych stihla toho Mikuláše, který mi tu nechal nějaké laskominy, voňavé svíčky a jeden blýskavý kamínek na řetízek.:)

Je to už hodně dlouho, co jsem se naposledy vracela z Ústí vlakem za tmy, takže to uhodilo na takovou celkem nostalgickou notu ... jsem strašně ráda, že to vyšlo, ještě radši, že dárky udělaly radost (a myslím, že oboustranně :), ale teď už se jenom těším, až si to tu provoním vánoční svíčkou a pustím si tematicky Anděla Páně 2. :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas