Strike

Jednou z věcí, která může vášnivého čtenáře doopravdy potěšit, je ta, když podle jeho oblíbených knížek natočí skutečně povedenou adaptaci. Proč? Protože takové počiny jsou skutečně vzácné. A Strike je jedním z nich, BBC díkybohu nezklamalo (a Verity má můj další dík, že mě na to upozornila). Volání kukačky (The Cuckoo's Calling), Hedvábníka (The Silkworm) i Ve službách zla (Career of Evil) mám dávno přečtené (všechny ode mě k něčemu dostal táta a na rozdíl ode mě se k nim ještě nějak nedostal) a považuji je za velmi kvalitní čtivo, které mě velmi bavilo, a proto jsem skutečně šťastná, že seriálová verze té knižní sekunduje víc než zdatně, především tedy u Hedvábníka, který je z celé trilogie mým nejoblíbenějším (zatím se tedy pauzuje a na Ve službách zla si zjevně budeme muset chvíli počkat, ale i tak jsem přesvědčena, že už se to nezkazí). Ztvárnění postav, prostředí, zápletka, všechno krásně odpovídá předloze, a to mě opravdu pohladilo po srdci. :'3 A pokud máte tuhle trilogii také rádi, tak věřím, že i vás.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas