Kakegurui

Akademie Hyakkou není jen tak úplně obyčejná škola, a tím nemám na mysli jen to, že je soukromá a velmi prestižní. Mezi studenty Hyakkou se nachází také potomstvo nejvýznamnějších a nejbohatších lidí, kteří tvoří samé jádro Japonska a není tedy divu, že to samé je očekáváno i od jejich potomků. Jedním z úkolů této akademie (a především její studentské rady) je tedy oddělit zrno od plev a připravit budoucí elitu na skutečný svět, ve kterém se jenoho dne budou pohybovat. Po skončení klasického vyučování se Hyakkou mění v hráčské doupě, kde u libovolného druhu hazardu vzduchem létají sázky ve výši milionů, desítek milionů a stovek milionů yenů, a kde se budoucí elita učí umění manipulace, ovládání a získávání peněz. Peníze jsou totiž komodita, která určuje váš status nejen v životě, ale také ve škole, která se řídí jediným pravidlem - Vyhrávej a dostaneš se na absolutní vrchol. Prohraj a přijdeš úplně o všechno, včetně budoucnosti. Tedy, na tomto principu to na Hyakkou fungovalo do té doby, než na ni přestoupila krásná a na první pohled naivní a neškodná Yumeko Jabami, která ovšem už od samého začátku pěkně zamíchala kartami a je hlavním důvodem toho, proč se zažitý systém začíná pomalu hroutit. Yumeko je totiž kompulzivní gamblerka, které nejde o peníze, ale o samotné vzrušení ze hry, které hazard přináší ... a jejím cílem je to největší vzrušení, které jí mohou poskytnout jen ti nejlepší z nejlepších, samotná studentská rada a především její prezidentka, Kirari Momobami.

Jednou z věcí, které mě na Kakegurui bavily asi úplně nejvíc (tedy, kromě toho, když Yumeko aktivovala svůj Sharingan a krásně vyjebávala se všemi ostatními), byl jednak opening, perfektní jak po hudební, tak po vizuální stránce, a jednak ty kompletní změny výrazů a grimasy, kdy se odhalují skutečné povahy postav schované za poker faces a kdy se vám z roztomilé ajdoru holčičky stane tohle, a tak podobně. :D A taky Midari, Midari je prostě královna. Mimo Death Parade je to další anime z prostředí hazardu - každé je jiné, v každém jde o něco jiného, a i přesto jsou obě dvě psychologická a obě dvě naprosto skvělá. >:3 Je fakt bezva vidět zase jednou anime, kde první housle hraje ženská hrdinka, která rozhodně není žádná klasická anime slípka. Rozhodně je to velmi osvěžující a Kakegurui je rozhodně něco, co by si vyzrálejší anime fanda neměl nechat ujít. ;)