Yami Shibai

Jen přistupte blíže a račte se podívat.
Je čas na Yami Shibai.

Přesně těmito slovy vás tajemný Vypravěč schovaný za žlutou maskou s úderem soumraku vyzve, abyste si vyslechli jeden z jeho zlověstných příběhů vycházejících z japonských pověstí. Ovšem nejen, že vám onen příběh poví, on vám ho dokonce i ukáže.

Na tohle anime mě přivedla Reni, když jsem si u Sekai no Yami Zukan stěžovala, jak moc velký potenciál to mělo a jaký shit se z toho bohužel vyklubal, že je to prý tematicky dost podobné. A ono opravdu je. Stejný rámcový formát, stejně krátké epizodky, jen s tím rozdílem, že tady se skutečně jedná čistě jen o japonské hororové příběhy a témata (takže žádné kruhy v obilí nebo tak podobně, ale youkai, youkai a ještě jednou youkai) ... a také s tím rozdílem, že oproti prvně zmiňovanému anime je skutečně o dost povedenější a taky strašidelnější. Samozřejmě, vzhledem k tomu, že venku už jsou čtyři řady a teď by někdy v blízké době měla začínat pátá, témata nejsou nekonečná a najdete jak silné tak slabší epizody (a i pár vysloveně meh). Co se týče krátkých hororových anime ve stylu obrazového dramatu, musím konstatovat, že Yami Shibai mi skutečně vylepšilo dojem. Jen tedy ty upištěné endingy prvních dvou řad, které doslova řvaly "Vocaloid" (a co jsem koukala, tak to skutečně byla Miku Hatsune a asi víte, že Vocadroidi jsou fakt něco, co nemusím), se mi k tomu tak úplně nehodily. ^^" Ale možná jsem jenom zaujatá. :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas