American Gods

Něco, na co jsem čekala strašně dlouho (román jsem četla už před pár lety a mocně se mi líbil), strašně se na to těšila (obzvlášť, když se měl celé věci chopit můj seriálový guru Bryan Fuller) ... a strašně si každý týden chrochnila blahem, protože ta klasická fullerovská estetika mi od utnutí Hannibala tak strašně moc chyběla. :'333 Opravdu, první řada, která pokryla přibližně první třetinu knížky, doslova předčila všechna má očekávání. Postavy jsou ztvárněné perfektně (kudos především pro božskou Gillian Anderson jako Media, která mě nepřestávala uchvacovat s každým svým příchodem na scénu, a pak třeba taky Mad Sweeney, Mad Sweeney is a gift to this world a klidně bych brala celý seriál jenom jako road movie s ním, Salimem a Laurou), celé je to prostě jeden obrovský vizuální skvost, a Fuller také konečně dostal do rukou moc být explicitní jak je libo a doslova se nám (v dobrém slova smyslu) utrhl ze řetězu. Stručně řečeno, jsem nadšená, nadšená a ještě jednou NADŠENÁ a nemůžu se dočkat pokračování. *-*

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas