Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan

Pipiru piru piru pipiru pii!

Hodilo by se klasicky začít tím, že Sakura Kusakabe je obyčejný japonský student ... jenže to by s ním nesměla pod jednou střechou dočasně žít Dokuro. Dokuro je totiž anděl seslaný z budoucnosti s úkolem, aby Sakuru zabila. Sakurova budoucí verze totiž odhalí tajemství nesmrtelnosti ... jenže k tomu dojde jako k vedlejšímu účinku při pokusu vytvořit svět pedofilů, a tak se všechny ženy navždy zaseknou na vzhledu dvanáctiletých holčiček. Dokuro si ovšem myslí, že Sakura může být ušetřen, a tak u něj zůstává a neustále ho otravuje a zaměstnává, aby k té budoucí katastrofě nemuselo dojít ... což jí ovšem nebrání v tom, aby Sakuru, který je prostě v takovém tom klasickém předpubertálním rozpoložení a myslí převážně kladélkem, sem tak z nějakého banálního důvodu rozšvihala na kaši svou ostnatou palicí jménem Excalibolg, a pak ho zase pomocí kouzelné formulky, kterou odmítám vypisovat znovu, oživila. Jenže, Dokuro je ve svém světě, protože nesplnila příkaz, považována za zrádkyni, a tak přicházejí další andělé, kteří mají za úkol dovést její misi do konce.

Upřímně ... těch pár hodin života mi asi nikdo nevrátí, co? :'D (a to ještě díkybohu, že je to jenom takhle krátké) Tohle byla totiž hovadina na entou a jsem si jista, že jsem skutečně o nic nepřišla, když jsem to odkládala tak dlouho. Neříkám, že takové Kore wa Zombie Desu ka? nebo třeba Cuticle Tantei Inaba taky nejsou šílené ptákoviny, protože jsou. Jenže ty mě, na rozdíl od tohoto čehosi, alespoň bavily a přišly mi vtipné. Tady jako jediný moment, kdy mi alespoň trochu cukly koutky, můžu označit Řehoře Samsu s Proměnou jeho kalhotového brouka, ale to je vážně všechno. Jinak je to skutečně jedna velká uječená trapárna (skutečně, takhle trapně jsem se u ničeho dlouho necítila) s nesympatickými postavami a fakt nechutně velkou porcí ecchi. Věřím, že asi nejsem cílová skupina, ale fakt nějak nedokážu pochopit, jak se tohle může někomu líbit. :'D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas