Ao Oni The Animation

Šíří se pověry, že ve starém opuštěném sídle na okraji města se ukrývá příšera. Intelektuál Hiroshi a jeho spolužáci, frajer Takurou, věčně vyklepaný Takeshi a klasická yandere Mika, se vydávají do sídla, kde jsou napadeni monstrem známým jako Ao Oni (pro lid japonštiny neznalý, v podstatě modrý obr). Dokážou vyřešit sérii hádanek a živí, zdraví a vcelku uniknout ze sídla? Nebo ... co když v sídle s Ao Oni zůstanou a zažijí další bláznivá dobrodružství? Naši čtyři přátelé si otestují svou odvahu, a to i pod permanentně přítomnou hrozbou možné smrti.

Já vlastně ani nevím, co jsem od toho čekala ... ale víte, co mi to na první pohled připomnělo? Litchi DE Hikari Club. Obdobným způsobem se to v podobě kraťoučkých skečů snaží snad odlehčit (i když dost brutálně a s dávkou humoru černého tak, že by mohl jít z gruntu sbírat bavlnu) skutečnost, že se v podstatě jedná o původně hororovou hru, ale ve výsledku z toho vzejde něco milionkrát víc creepy, z jehož sledování máte fakt HODNĚ divný pocit typu WTF did I just watched. :'D Nezbývá než doufat, že té původní atmosféry se dočkáme alespoň v plánovaném filmu (vím, že je venku i liveaction, jenže zatím se mi ji nikde nepodařilo objevit). A že v to doufám hodně, protože tyhle hry typu Mad Father nebo The Witch's House mám fakt ráda (respektive, ráda koukám na to, když je někdo hraje, třeba Pewdie, že ... oblíbený způsob prokrastinace při učení).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas