Gudetama

Žilo bylo jedno vajíčko jménem Gudetama ... nutno podotknout, že poněkud líné vajíčko, neboť se stejným flegmatickým přístupem snáší snad všechny jídelní úpravy, jakých se takové vajíčko (nejen) v Japonsku může dočkat, a ještě k tomu nezapomene vždy utrousit nějakou tu výstižnou hlášku. A tohle jsou příběhy, které takové líné vajíčko zažívá.

Aneb pokud jste si mysleli, že Japonci nedokážou natočit anime o vejci, spletli jste se. Tuto záležitost, kterou jsem hned na začátku nazvala veganskou propagandou, proč nejíst vejce, mi včera poslala Rien. Po prvotních okamžicích, kdy mi to přišlo skutečně creepy a přirovnávala jsem to k Usavichovi (který mě upřímně děsí dodnes), jsem se k tomu dnes, o poznání méně vyšťavená, vrátila ... a stále mi to přijde dost creepy, i když už rozhodně ne tak creepy, jako Usavich. ^^" Ale má to přibližně minutkové epizody, tak zkuste a přesvědčte se sami ... třeba vám to vajco bude připadat roztomilé jako spoustě ostatních lidí. :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas