Cheer Danshi!!

Go! Fight! Win!

Haruki Bando odmalička trénoval judo, stejně jako jeho starší sestra. Aby taky ne, když jejich rodině patří dojo. Na rozdíl od své sestry v něm ale nikdy nebyl nijak zvlášť úspěšný a čím je starší, tím víc o něj ztrácí zájem. Jednoho dne, shodou okolností, kdy se on i jeho nejlepší přítel Kazu rozhodnou s judem skončit, mu právě Kazu navrhne, aby zkusili něco nového. Kazu chce totiž založit úplně první zcela mužský roztleskávačský tým. Haru váhá, ale nakonec se nechá přesvědčit. K oběma kamarádům, protože tým potřebuje nejméně sedm členů, postupně přidávají další členové - nejprve Mizoguchi, Ton, Gen, Ichiro a Sho, po úspěšném vystoupení na školním festivalu pak také další. Breakers, jak se tým pojmenuje, protože chce lámat nejen zažité stereotypy, ale také různé jednotlivé problémy, které členové mají, si za cíl stanoví účast v soutěži vedle dívčích nebo smíšených družstev, které za sebou mají nejen spoustu zkušeností, ale především tvrdé dřiny. Podaří se nadšeným amatérům, kteří začali prakticky z ničeho a mnoho z nich bez jakékoliv sportovní zkušenosti, v takové konkurenci uspět?

Už jsme tu měli basketbalisty, volejbalisty, plavce a bůhví co ještě, tak proč bychom tu letos v rámci letních teplých sportovních anime neměli roztleskávače? :D Musím říct, že jsem do toho vkládala docela velké naděje, protože co si budeme povídat, ono roztleskávání zní dost teple už samo o sobě, co teprve, když je zcela mužské, ale ... nevím, něco mi na tom zkrátka permanentně nesedlo. Takové Free! jsem doslova hltala jednu epizodu za druhou a vždy se šíleně těšila na další (však jsem si pořizovala i figurky svých chibi swimming gays, protože tady postě musíte mít celý tým, jinak to nejde), a tady k tomu nějak prostě ne a ne dojít. Samozřejmě, že se i tady vyskytly všechny potřebné archetypy, jako cool megane character, kawaii shota, ten, podle kterého to nikdo ostatní nebere dostatečně vážně, a podobně, jsou tam (nejen rodinná) dramata a klacky házené pod nohy, ale prostě se mi tomu nějak nedařilo přijít na chuť. Musíte to zkrátka zkusit a uvidíte, třeba vám to sedne víc než mě. Já osobně vkládám obrovské naděje do blížícího se Yuri!!! on Ice, protože prostě pánské krasobruslení, to mě bralo vždycky. >:3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas