Stranger Things

Osmdesátá léta, ospalé maloměstečko Hawkins v Indianě a jedna ostnatým drátem obehnaná výzkumná laboratoř, u které nikdo neví, co že vlastně zkoumá nebo pod co že vlastně spadá. Až do doby, kdy se evidentně něco pokazí ... a něco se dostane ven. A najednou se, počínaje dvanáctiletým klučinou, začnou ztrácet lidé. A naopak se objeví dívka ovládající telekinezi. A taky vládní agenti. And The X-Files vibes are everywhere. A mě nezbývá nic jiného než říct, že tahle minisérie se zase jednou Netflixu skutečně neuvěřitelně moc povedla. Velmi jsem si užívala jednak atmosféru osmdesátek a jednak tu neuvěřitelnou spoustu popkulturních narážek, které se v průběhu objevily, především díky té úžasné geekovské partě. A jsem velmi ráda, že jsem se na to po samých pochvalných reakcích nechala nalákat, i když mám teď poněkud strach přiblížit se k mým LED světýlkům a výpadky elektřiny a blikající světla by mě asi zabily. :'D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas