Scream Queens

Vezměte hrnec a smíchejte v něm American Horror Story Coven, Mean Girls, Sharpay Evans z High School Musical a béčkový slasher (prostě stará dobrá vyvražďovačka) z prostředí vysokoškolských kampusů ... a voilá, dostanete Scream Queens. Je mi jasné, že takhle to bude znít jako totální kravina, ale když to vezmete do důsledku, ona to vlastně totální kravina taky je ... ale na druhou stranu, je to kravina (alespoň pro mě) nesmírně, často až kýčovitě zábavná. Osobně bych ty snobské zazobané slípky ve většině případů (vážně, už začínám mít pocit, že Emma Roberts ty arogantní namyšlené krávy snad ani nehraje, nebo je hraje tak dobře, že ji nemůžu ani cítit :'D) šla s chutí vraždit taky a pokud je tohle skutečný obraz toho, jak to na amerických vysokoškolských kampusech a ve všech těch bratrstvech a sesterstvech skutečně vypadá, tak potěš koště (a že mám pocit, že ve spoustě případů to tak bude, alespoň podle těch pár odstrašujících článků, co jsem o nich četla ... jako, fakt bych se chtěla zdravit Hello, sluts a podobně). Na druhou stranu, taková Jamie Lee Curtis je tam jako děkanka naprosto úžasná a ta dokonalá scéna s pouliční bitkou mezi hošky z Dickie Dollar Scholars a Rudým ďáblem za doprovodu Everybody od Backstreet Boys byla prostě perla, na kterou ještě nějakou dobu nezapomenu. :D Dokonce mě to bavilo natolik, že jsem prvních osm dílů zhltla během jednoho dne a ... prostě jsem byla až do poslední chvíle zvědavá, jak to celé dopadne, jak to vlastně bylo a hlavně kdo to byl. Takže jako taková nenáročná oddechovka je to za mě naprosto perfektní. ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas