Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!

Tomoko Kuroki je rozkošná, všemi oblíbená dívka, která už za svůj mladý život má neuvěřitelné množství zkušeností, protože už randila už nejméně se sto různými kluky ... v otome hrách. V tom reálném světě je Tomoko naprosto obyčejná patnáctiletá holka s obrovskýma kruhama pod očima, vzezřením psychopatického masového vraha a s nulovým sociálním životem, tak trochu perverzačka, co po nocích buď hraje otome hry nebo poslouchá nejnovější drama CD Yandere Boys, geek trpící sociální fobií (jediný člověk opačného pohlaví, se kterým je schopna normálně mluvit, je její mladší bratr Tomoki, kterého jeho starší sestra celkem oprávněně občas až děsí), z hloubi srdce nenávidějící všechny normální lidi a zamilované párečky kolem sebe. Ovšem Tomoko si řekla, že to takhle nenechá a s příchodem na střední zažije svůj velký debut, z housenky se stane motýl a ona tak konečně bude moct roztáhnout a dát na obdiv svá křídla. Co víc, konečně získá nějaké kamarády a třeba i nějakého toho přítele! Jenže od začátku školy už uplynuly dva měsíce a Tomoko nejen že za tu dobu ještě s nikým nepromluvila, ale už není ani nepopulární, už je vysloveně vzduch, kterého si nikdo nevšímá. A i když se vážně snaží, osud je zkrátka proti ní a veškeré její snahy buď vyjdou úplně naprázdno, nebo se nakonec obrátí úplně jinak, než jak by měly. Jediný, kdo Tomoko zůstal, je její bývalá spolužačka Yuu, která, narozdíl od ní, svůj přerod v krásného motýla zvládla, ale i když teď navenek vypadá jako jedna z těch děvek, jak Tomoko v duchu s oblibou nazývá všechny dívky, které jsou populárnější než ona, uvnitř je to pořád ten stejný člověk, který s ní sdílí některé ty ne až tak typické zájmy. Tomoko tedy vyzkoušela už všechno, aby se ostatním zalíbila, a pořád to nefunguje ... a proto došla k jednomu jednoduchému závěru. Když už ona vyzkoušela vše a nic nezabralo, tak to, že ještě pořád není populární, není vina její, nýbrž těch okolo ní. Ona je úžasná, to jen ti ostatní to nevidí!

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! neboli WataMote je taková trochu psycho hořkosladká komedie, která mě velmi často až děsila, protože jsem se v hodně chvílích v Tomoko skutečně viděla ... a byly chvíle, kdy mi té zahořklé frustrované sociopatky bylo vážně líto, protože empatie pracovala na plné obrátky a vážně jsem se do některých situací dokázala bezpečně vcítit. :'D Jen jsem doufala, že se z toho nakonec vzhledem k Tomokimu nevyklube nějaký creepy incest, ale mé prosby byly vyslyšeny, yay! Ovšem když překonáte ten prvotní šok, kdy si připadáte, jako kdyby vás někdo šmíroval přes webcameru a natočil o vašem neživotě anime, tak je to také anime, ve kterém něco jako čtvrtá zeď často neexistuje a které je plné všemožných narážek na jiná anime, třeba na Death Note (ať žije dramatické ježdění s počítačovou myší), Suzumiya Haruhi no Yuutsu, K-On!, Another nebo Kuroko no Basket (ano, Kuroki no Basket :D) a přiznávám, že v některých okamžicích jsem opravdu hýkala na celý byt (a byla jsem šťastná, že nikdo není doma), protože některé situace byly tak dokonale výstižné, že to prostě nešlo. :'D Nehledě na to, že i opening a ending byly perfektní, jak hudbou, tak zpracováním (ending asi brzo začnu používat jako osobní hymnu, jak moc je ... ehm ... výstižný). Můj konečný verdikt tedy zní - pokud o sobě víte, že jste no-lifer, WataMote je spolu s Kuragehime záležitost, kterou skutečně potřebujete vidět. ;)

Komentáře

  1. Tohle anime se mi velice líbilo a souhlasím, že op a ed jsou úžasné. Postavu Tomoko mám velice ráda, jelikož jsem se v ní několikrát viděla. Mnohokrát mi jí bylo líto. Kdyby to šlo, tak bych ji vytáhla z toho anime a objala ji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je to určitě účel, aby se v ní člověk alespoň částečně našel. Otázkou je, jestli je to spíš dobře nebo špatně. :D

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas