Litchi DE Hikari Club

Hikari Club má devět členů, osm chlapců v černých uniformách, jmenovitě Nico, Raizou, Kaneda, Dentaku, Dafu, Tamiya, Yakobu a Jaibo, sjednocených pod značkou černé hvězdy vůdcem Zerou, jejichž cílem je, kromě světové nadvlády, sestrojení dokonalé umělé inteligence primárně určené pro unášení krásných dívek (jsou tu dokonce tací, kteří pro lásku svého vůdce, i když on ji směřuje k někomu úplně jinému, neváhali obětovat vlastní oko). Stvoření se povede, umělá inteligence je pojmenována Litchi, podle toho, že její pohonnou hmotou je právě tohle malé slaďoučké ovocíčko, a unese pro naše hošky dívku jménem Kaname, ke které ovšem, jak se zdá, nějak moc přilnul, a stejně tak i ona k němu. Což by mohl být problém a nečekaná komplikace.

Pokud se nepletu, tak s tímhle jsem přišla poprvé do styku kdysi na blogu u Nagat (a když se nad tím tak zamyslím, vlastně mě to ani nepřekvapuje). Teď jsem na to bůhvíjakou shodou náhod znovu narazila, zjistila jsem, že vlastně vím, o co se jedná, a když jsem zjistila, že je to pouhých osm dílů po třech minutách, i přes velkou nedůvěru a nebojím se říct, že i obavy, až strach, jsem si řekla, že přeci nejsem žádná srágora a když jsem vydržela Hannibala, vydržím všechno. Nyní můžu říct, že tohle je jedna z absolutně nejdivnějších věcí, se kterými jsem kdy měla tu čest, na ubohé liči jen tak nějakou dobu nesáhnu a ta banda malých nácků mě neuvěřitelným způsobem děsí ... a nejenom kresbou a celkovým stylem, ono je to celé prostě creepy. :'D A co jsem tak četla názory, oproti manze, která má být krutotemný psychologický horor plný násilí, krve, všelijakého humusu a sexu, je tohle prý čajíček a vzhledem k tomu, že i tohle na moji husí kůži a neuvěřitelně divný pocit stačilo, asi na ni jen tak mít nebudu, mám pocit, že na olizování očních bulv a podobně přeci jenom ještě nejsem dostatečně velký psychouš. I když přiznávám, že to málo, na co jsem narazila a v čem ještě většinou figuroval Zera a Jaibo, vypadalo dost zajímavě, ehm. 8D Ale holt asi vážně nejsem na tyhle creepy shoty (obzvlášť, když mají uniformy a červeňoučké rtíky o_O), ostatně jsem měla podobně divný pocit i z Pána much, takže tím se toho asi dost vysvětluje. ^^"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas