Devil May Cry

Kdesi v blíže neurčeném městě existuje podnik jménem Devil May Cry, který se specializuje na lov a likvidaci démonů. Tenhle podnik pak vede chlápek jménem Dante, který je sám napůl démon, dokonce syn samotného Spardy, legendárního démona, který od sebe oddělil svět lidí a démonů. Ovšem jakkoliv je Dante stylový tvrďák a zabiják a každou potenciální práci si pečlivě vybírá, než ji vůbec přijme, na druhé straně dluží snad všude, kam se podívá, a navíc je to tak trochu chronický bordelář a samotář přežívající na konzumaci pizzy a jahodových zmrzlinových pohárů. Ovšem tahle jeho izolovaná bublina praskne ve chvíli, kdy dostane na starost trošičku otravnou peskující malou holčičku Patty, které má dělat bodyguarda, protože se ji příbuzní snaží připravit o její dědictví ... a která u něj nakonec i přes obrovské námitky tak trochu zůstane a jeho samotářský povalečský život mu začne obracet vzhůru nohama. Ovšem Dante, jehož denním chlebem je zabíjení démonů a zachraňování lidského světa, i když se navenek tváří tak, jak se tváří, má za sebou taky docela těžkou minulost, která ho začíná dohánět.

DMC (a že jsem si až teď uvědomila, že má vlastně stejnou zkratku jako Detroit Metal City ... welp, nevermind) je adaptací série her. Které jsem nehrála, takže nemůžu posoudit. Ale mě osobně se jako anime fakt líbilo, kresba byla moc pěkná, grafika úžasná, hlavně co se týkalo bitek, které navíc doprovázel perfektní soundtrack, takový ten prostě se hodící do epických jatek, až jsem si vzpomněla na Doom. Taky má pěkný opening a jeden z nejkrásnějších endingů vůbec, co se písničky týče. A Dante, Dante je prostě fešák, takový ten frajer v rudém plášti s dvěma bouchačkami, jen to tentokrát nebyl Casull a Jackal (ou jé, narážku na Alucarda a Hellsing jsem si v tomhle případě jednoduše nemohla odpustit), nýbrž Ivory a Ebony. >:3 Je pravda, že mě trochu mrzelo, že anime je celkově silně epizodické a něco pořádného se začne dít až v posledních dvou epizodách, což má taky za následek to, že se to hodně rychle odbyde ... ale holt není každý den posvícení. Celkově mě Devil May Cry bavilo a velkou zásluhu na tom určitě má, že tenhle typ anime jsem vždycky měla radši než nějaké přeslazené školní shoujo romance. Za mě má tedy palec nahoru. ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas