Level E

V dnešní době na Zemi žijí, přijíždějí na ni a odjíždějí z ní stovky mimozemšťanů. Mírumilovné druhy, krvelačné druhy, druhy na pokraji vyhynutí, ti všichni udržují s lidstvem křehkou rovnováhu. Jediní, kteří si to neuvědomují, jsou lidé.

Yukitaka Tsutsui se právě přestěhoval z Tokya do prefektury Yamagata a nastupuje na střední školu Kisaragi, kde, jak doufá, se stane úspěšným hráčem baseballu. Jenže když vejde do svého nového bytu, najde v něm úplně cizího blonďáka, který mu tvrdí, že je mimozemšťan (což mu ostatně později i dokáže), který nouzově přistál na Zemi a nic si nepamatuje. Ovšem, postupně vyplouvá na povrch, že náš blonďák nemá modrou krev jenom doslovně (vážně, neteče z něj červená, ale modrá), ale také obrazně - je totiž korunní princ planety Dogura a za hezkou tvářičkou schovává nejen geniální mozek, ale také snad tu nejhorší možnou povahu v celém vesmíru; řekněme to tak, že jméno Baka mu rodiče vybrali snad zásahem osudu, protože na na něj vážně dokonale sedí, naše princátko je totiž troll, oproti kterému je i sám Izaya Orihara začátečnický břídil. Yukitaka je pak prvním pozemšťanem, jehož života se trapičské akce znuděného génia dotknou, ale rozhodně ne posledním ... princ je totiž právě díky své povaze tak trochu magnetem na problémy.

Proč jsem měla za to, že je tohle anime mnohem starší, a přitom je z roku 2011?! Každopádně, jsem ohromně ráda, ze to, že mi ho Kadet připomněla, protože se jedná o další dílko podle Yoshihira Togashiho, který stojí za mým milovaným Yu Yu Hakusho. Jen taková rada před začátkem sledování - Neberte ho vážně. Ono se to snaží smrtelně vážně tvářit, ale nevěřte mu! A i když je Baka tak neuvěřitelné trollské hovado, prostě ho nejde nemít rád. Ale chudáčka Krafta mi bylo vážně líto, že musí něčemu takovému dělat bodyguarda a v psychickém zdraví to přežít, velmi jsem s ním soucítila. :'3 Osobně bych to tak trošku přirovnala k takové anime verzi Men in Black, ale vážně, bavila jsem se od začátku do konce. Velké plus pak u mě má i opening a ending, které se mi líbily už jenom zpracováním. Ale už jenom kvůli tomu blonďatému zmrdovi, kterého byste v životě nechtěli potkat, to prostě musíte vidět. :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas