K-Project

No blood!
No bones!
No ash!

Vítejte v současném Japonsku, ovšem v tak trochu alternativní historii, než jak ji známe. V historii, ve které existuje sedm Králů, kteří ovládají různé nadpřirozené schopnosti. Yashiro Isana, všeobecně známý díky svým bílým vlasům jako Shiro, je věčně sluníčkový student střední školy Ashinaka, která se nachází na samostatném ostrově. Shiro školou proplouvá tak trochu víc s hlavou v oblacích, věčně ztrácí svůj mobil sloužící také jako identifikační doklad, neustále s sebou vláčí slunečník a od spolužáků věčně somruje jídlo, které pak na střeše konzumuje spolu se svou kočkou. To se ale změní, když ho jednoho dne spolužačka Kukuri, aby taky alespoň jednou něco dělal, vyšle do města, aby vyzvedl ohňostroj na školní festival. Jen co do města vkročí, prakticky okamžitě se ho pokusí sejmout několik chlápků ovládajících oheň, kterým se nechápající Shiro samozřejmě pokouší utéct a před kterými ho nečekaně zachrání sličný moderní samuraj, Černý Pes Kuroh Yatogami ... ovšem jen proto, aby na něj o chvíli později namířil meč s tím, že mu jeho bývalý pán, předchozí Bezbarvý Král, nařídil ho zabít. V té chvíli se totiž městem začíná šířit video, na kterém někdo, kdo vypadá úplně jako Shiro a kdo o sobě prohlašuje, že je Bezbarvý Král, někoho zastřelí; smůla ovšem je, že ten někdo byl členem klanu Homura, klanu Rudého Krále, který je, jako sám Král Mikoto Suoh, znám svou výbušnou povahou a který samozřejmě prahne po pomstě. Po hodné chvíli, kdy se Kuroh pokouší Shira zabít (a ještě se do toho přimotá Shirova kočka, která vlastně není tak úplně kočka, ale kočičí dívka jménem Neko), se nakonec dohodnou na kompromisu - pokud se Shirovi povede dokázat, že není ďábelský král a že s vraždou nemá nic společného, Kuroh ho nechá žít. Ovšem čím hlouběji se naše trojka snaží dopátrat Shirova alibi, tím nejasnější se stává celá Shirova minulost a také to, kdo vlastně vůbec je. Existoval vůbec Yashiro Isana? A proč si ho najednou nikdo nepamatuje?

Přiznávám, že ze začátku jsem absolutně netušila, o co tady jde, a v první chvíli mi to přišlo jako podobná směska všeho možného třeba jako Durarara!! (což mělo ostatně za následek i to, že Izumi Kusanagi už pro mě až do konce byl prostě Shizuo) a v myšlenkách jsem zalétla i k Deadman Wonderland nebo Fullmetal Alchemist, ale i tak mě to po prvním dílu zaujalo natolik, že jsem pokračovala dál. A panebože, jak já jsem se ve chvíli, kdy se Kuroh objevil, ale ještě nepromluvil, takže jistá jsem si nebyla, modlila ke všem svatým, aby nebyl ženská, protože ... welp, takováhle prvotní reakce si o to přeci jenom vysloveně říkala, že ... a že tam těch podobných momentů bylo požehnaně. 8D Jako vážně, fanservis jak prase (opravdu, červenat se skoro při každé příležitosti a ještě svého nového bodyguarda nazývat svou waifu ... chlapci, už si konečně najděte nějaký volný pokoj a zamkněte někam Neko, ať pořád neotravuje), opravdu výstavní frenemies, OTPs everywhere (opravdu, tady si jenom jeden nevyberete, když máte jenom v hlavní nabídce hned tři, opravdu ne) a na konci samozřejmě vyrvané, přežvýkané a totálně rozcupované srdce, jak jinak. :'D Grafika i kresba jsou opravdu něco, na čem se oko pokochá, ale myslím, že bez toho už by se anime s fantasy prvky neobešlo (A Drážďany! Tohle je snad poprvé, co jsem v nějakém anime viděla Drážďany a ještě povedené) a co se mi taky vážně líbilo byla skutečnost, že vedle sebe v Homuře můžou bez problémů fungovat sexy drsňák od pohledu, rádoby gangsta v teplákovkách ověšení řetězy, permanentně nasraný skejťák a drobounká gothic lolitka. ^^ A když už jsme u toho, jsem jediná, komu Modří neuvěřitelně připomínali státní alchymisty? Ano, člověk má trochu problém se v tom vyznat, už jenom díky té Mementovské chronologii vyprávění, a chvílemi mi přišlo, že některé věci stejně nebyly dostatečně vysvětlené, ale opravdu mě bavilo na to koukat, a nejen díky mým ultracute černobílým chlapcům, které jsem si dost zamilovala. :3 (ovšem vzhledem k tomu, že jsem viděla D.Gray-man, chlapci jsou doslova Allen a Kanda hadr a ještě se chystám na No.6, vidím, že tohle vlasové schéma bylo zjevně shledáno velmi úspěšným 8D) Pokud si dobře pamatuji, tak před pár lety, kdy vycházelo, kolem něj taky byl celkem slušný humbuk, ale však mě znáte, když je něčeho všude moc, většinou mě to odradí, jakkoliv dobré to je. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas