iZombie

Záležitost, která mě nejdřív neuvěřitelně naštvala, protože kvůli ní přesunuli Supernatural, ale u které jsem nakonec velmi ráda, že jsem překonala svůj vnitřní odpor, protože mi asi nejvíc ze všeho připomíná mé drahé Pushing Daisies, které jsem touhle dobou sledovala před rokem. A proč zrovna Pushing Daisies? Protože námět nadějné studentky medicíny, které se dosavadní život změnil v okamžiku, kdy se ne vlastní vinou (děti, nedělejte výjimky a nechoďte na pochybné party, tady vidíte, jak to může skončit) stala zombie, v rámci zachování lidské tváře a osobnosti musí pravidelně baštit mozky, ke kterým má ovšem při práci u koronera (který mi jen tak mimochodem hrozně připomíná jednoho mého spolužáka) téměř volný přístup, ovšem s každým zbaštěným mozkem dočasně převezme i vzpomínky (a taky částečně povahové rysy) mrtvého a vize, díky kterým pomáhá jistému detektivovi vypátrat okolnosti smrti, mi přijde stejným způsobem lehce morbidní, ale taky zábavný a vtipný. :) Víte, že jsem na zombie záležitosti nikdy nebyla, takové The Walking Dead kolem mě jde obrovským obloukem a vlastně to zlomilo až In the Flesh, ale tohle mě vážně baví a doufám, že si tu kvalitu udrží až do konce. ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas