Dance In The Vampire Bund

This is a story about promise that was made. A children's story about a noble queen of demons and a young boy who devoted everything to her.

Jednoho krásného dne je v přímém přenosu jedné televizní show odhalena existence upírů. Princezna Mina Tepes, na první pohled vypadající jako malá holčička, která je však svrchovanou absolutní vládkyní všech upírů, se rozhodla po tisíciletích skrývání odhalit lidstvu existenci stvoření noci a jejím cílem je, na oplátku za to, že ze svého nemalého jmění vyplatí japonský státní dluh, získat do svého vlastnictví jeden jediný uměle vybudovaný ostrov u Tokya, na kterém chce vybudovat své království, Vampire Bund, který by se stal přístavem pro všechny upíry světa, oddělené samosprávné místo, kde by upíři mohli existovat v lidském světě. Ovšem taková utopická myšlenka se rozhodně nezamlouvá každému, ať už lidem, kteří mají celkem oprávněně strach, nebo upírům, kteří nechtějí, aby se o nich lidé dozvěděli. A tak se také, jak se blíží tisková konference a otázka vytvoření Vampire Bund se začíná rýsovat, spousta lidí snaží princeznu Minu zneškodnit. Ale od toho už je tu středoškolák Akira Kaburagi, který kvůli nehodě před rokem ztratil paměť, ale ta se mu při dalším setkání s Minou pomalu začíná vracet - vybavuje si nejen to, že není tak úplně člověk, nýbrž vlkodlak, plným jménem Akira Kaburagi Regendorf, potomek starého rodu věrně ochraňujícího královskou upírskou linii, ale také slib, který před dávnými lety Mině dal, slib, že bude navždy stát po jejím boku ... ovšem všechno potřebuje svůj čas, a tak se Akirovi paměť nevrací tak rychle, jak by si přál a jak by potřeboval, pořád jsou to spíše střípky. Dokáže si vzpomenout na tu nejdůležitější hlavní část dřív, než bude pozdě? Jaká je skutečná role královny upírů a která Minina tvář je ta opravdová? Jaké úmysly se vlastně doopravdy schovávají za všemi těmi atentáty? A je vůbec soužití lidí a upírů doopravdy možné?

Upířinou nepohrdnu prakticky nikdy, ať už je žánrově sebeodlišnější, důkazem snad budiž Hellsing, Blood+, Blood-C, Shiki, Trinity Blood, Rosario+Vampire, Vampire Knight nebo třeba Nyanpire (ovšem na Diabolik Lovers mě nedonutíte koukat ani párem volů, to už bych si snad radši dala dobrovolně maraton Picovské trilogie). Nečekala jsem od něj mnoho, ale nakonec jsem byla dost mile překvapena. Mina, kvůli které jsem tohle anime chtěla vidět asi nejvíc, je jednoduše boží, a to v obou podobách ... i když, upírka, kterou mají všichni tendenci považovat za dítě a která za svým klamajícím dětským tělem schovává zkušenou mysl starou nespočet let a chladné uvažování hodné skutečné královny, u mě přeci jenom vede trochu víc (i když má pravda tendenci odhazovat všechny ty krásné šaty a běhat polonahá, a vzhledem k tomu, že nejsem pedofil, pohled na plochý hrudník jedenáctileté holčičky mě skutečně nijak netankoval), často jsem si při pohledu na ni vzpomněla na malou krutou Claudii z Interview s upírem, vyspělou mysl navždy uvězněnou v lidském těle. Co se děje týče, četla jsem hodně názorů, že toho, o co jde v manze, se anime dotýká opravdu jenom okrajově (nezastírám, že mě některé nakousnuté a samozřejmě nevysvětlené věci taky celkem popudily), ale mě se líbilo i tak. Je to v podstatě lovestory. Lovestory o dvou lidech, kteří z různých důvodů nikdy nemůžou být spolu, ale i tak o tu možnost nepřestávají bojovat. A jakkoliv tyhle romantické zápletky moc nemusím, tady mi to nijak nevadilo, až jsem se tomu sama divila. Pokud tedy máte rádi všechny tyhle not natural (z)jevy a krvesaje obzvlášť, zkuste to. Třeba vám zrovna kápne do noty. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas