Sakura Trick

Haruka Takayama a Yuu Sonoda byly nerozlučnými kamarádkami už od chvíle, kdy se poznaly, a teď spolu nastupují na stejnou střední školu, která se ale během tří let bude zavírat, takže jsou posledním ročníkem, který zde bude studovat. Haruka je z toho, že opět budou spolu, samozřejmě neuvěřitelně nadšená, ale do jejích plánů nečekaně zasáhne nejen zasedací pořádek, ale také množství nových spolužaček a tím pádem i nových začínajících přátelství. A tak se Yuu s Harukou rozhodnou, aby jejich vztah zůstal něčím speciálním, že spolu budou sdílet něco, co s žádnou jinou dívkou ... polibek. A tenhle první polibek, který rozhodně nezůstane jediným, odstartuje to, že se jejich vztah skutečně stává něčím speciálním a také něčím mnohem hlubším.

K Sakura Trick jsem se vlastně dostala přes své záhlaví na Twitteru, které z něj pochází, ale u kterého jsem, až do tohoto týdne, nevěděla název ... a když už jsem ho věděla, řekla jsem si, že to zkusím. Tak nevím, možná to bude tím, že tohle je teprve druhé shoujo ai v mém shlédnutém seznamu, možná to bude tím, že jsem jednoduše víc zvyklá na BL (čímž samozřejmě nechci tvrdit, že bych měla něco proti shoujo ai nebo yuri, to ani v nejmenším), ale mě to chvílemi přišlo ani ne tak přeslazené, jako spíš vážně až moc uječené. ^^" Při sledování jsem dost uvažovala nad srovnáním s nedávno zhlédnutým Sekaiichi Hatsukoi, v němž taky byly kromě hlavního páru ještě dva další, takže několik dějových linií a které bylo taky sladké až na cukrovku, ale u kterého jsem měla velmi často tendenci óchat a áchat, což tady nějak nepřicházelo. Ale chápu, že pánům se určitě musí líbit, asi jako nám na úrovni kousků jako třeba již zmiňované Sekaiichi nebo třeba Love Stage!!, řekla bych, že tohle je prostě trošičku genderová záležitost. A i když to není zrovna něco, po čem bych sáhla znovu (a tím teď nemám na mysli shoujo ai, ale spíš se radši podívám na něco temnějšího, psychologičtějšího nebo víc fantasy), pořád si myslím, že se v rámci žánru asi nejedná o vysloveně špatnou věc, i když ne podle mého gusta. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas