Monster High

Existuje jedna střední škola, kde jsou vítány všechny příšerky, bez ohledu na to, jak moc rozdílné jsou, do jakého druhu patří nebo z jakého koutu světa jsou (třeba Rochellin francouzský nebo Draculauřin transylvánský přízvuk jsou prostě roztomilé) ... ale ne, myslím, že něco málo o Monster High snad musel slyšet každý, nebo minimálně musel něco zahlédnout, pokud se od roku 2011 vyskytnul v nějakém hračkářství. Celý ten fenomén je trošku něco na způsob poního boomu, ale i když jsem si tím taky prošla (a jediným aktuálně viditelným důkazem je plyšová Pinkie Pie), MH mi k srdci zkrátka přirostlo víc. A víte co, je mi upřímně jedno, jestli je to seriál pro mladší ročníky, pokud s tím má někdo problém, je jenom jeho, ne můj. Je to hezky srozumitelná jednoduchá angličtina, spojuje se tady temné s roztomilým, pro co jsem vždycky měla poněkud slabost, a prezentuje se myšlenka, že by se nikdo neměl stydět za to, že je jiný, měl by na to být hrdý a ostatní by ho měli brát takového, jaký je ... což je něco, co je ve světě neustále potřeba jako sůl, protože co se tolerance týče, lidstvo by stále potřebovalo udělat pořádný krok vpřed. Navíc mi seriál i filmy (ano, už jsem viděla všechny, které zatím vyšly, a aktuálně je mým velkým oblíbencem nejnovější Haunted) poskytují náhled na chování a charakter postav, které se staly součástí mého panenkovského příšeřího gangu. Když jsem měla svou první Frankie, byla to pro mě jenom krásná panenka. Teď jsou pro mě všechny mé holky nejen panenky, ale také osobnosti se svými typickými znaky a zvyky. :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas