Midsomer Murders

Příběhy z jednoho fiktivního britského hrabství, kde se zkrátka lidé nějak moc rádi vraždí. Co dodat ... šéfinspektor Barnaby se svými typicky britskými hláškami byl se mnou už v dětství, kdy jsem na něj koukala s babičkou a dost se děsila úvodní znělky (až nedávno jsem zjistila, že to, čeho jsem se jako malá tak děsila, je vlastně úžasný zvuk úžasného thereminu), a doteď mu patří víkendy, kdy jsem doma :) Přemýšlím, jestli existuje díl, který bych ještě neviděla, vždycky se na ně ráda podívám znovu. A nezklamaly mě ani ty nové řady, i s výměnou ansámblu. I když mě trochu mrzí, že těch dílů už je oproti dřívějším řadám tak málo. Ale na druhou stranu, člověk už se po té době ani nemůže divit. ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas