Constantine

Přiznávám, že Hellblazera jsem nečetla a že jsem viděla filmového Constantina s Keanu Reevesem, který se mi moc líbil ... ovšem Keanu promine, ale Matt Ryan je komixový Constantine jako vyšitý (i když jsem o něm ze začátku měla tendence referovat jako o Castielovo blond bráchovi, to ten béžový baloňák). Vážně jsem ráda, že mě na něj Kelly v rámci loňské podzimní seriálové debaty na Jikanu přivedla, protože ať si říká kdo chce co chce, mě se to skutečně líbilo, kvalitního exorcismu a démonského posednutí není nikdy dost, navíc je to přesně to, co mi v novějších sériích SPN tak chybí. >:3 U Garyho jsem se musela hodně držet, abych ten díl neořvala, a úplné finále mě dost vytočilo (because of fucking feathery reasons), takže pevně doufám, že se snad někdy dočkáme další řady. >:D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas