American Horror Story

Aneb jak už napovídá sám název, jedná se o seriál, který těží ze všemožných historek, legend, konspiračních teorií a celkově amerického folklóru, ať už se jedná o skutečné události jako například o otrokářství a hony na čarodějnice nebo třeba únosy mimozemšťany či strašidelné domy ... a mezi jehož poznávací znamení patří také to, že v jednotlivých řadách se příběhy i postavy mění, ale herci víceméně zůstávají, občas přibude někdo nový. Vlastně jsem nikdy ani neuvažovala nad tím, že bych se na něj někdy podívala, ale když se na mě minulý podzim doslova hrnul snad ze všech stran, řekla jsem si, že nebudu srab a zkusím to. Nakonec jsem v té době všechny tři kompletní řady zvládla za relativně krátkou dobu, souběžně sledovala vycházející čtvrtou a i když to není něco, z čeho bych se posadila na zadek a šílela jako třeba z mé svaté fandomové trojice nebo Hannibala, i tak nemůžu říct, že by to byl promrhaný čas, protože mě sledování vcelku bavilo. Ale stejně mi nejvíc creepy přišlo Asylum, z toho jsem měla i pár nepěkných snů.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas