Doctor Who

Ono když se řekne, že je to seriál o skoro tisíc let starém mimozemšťanovi rasy zvané Timelord, který létá vesmírem v lodi maskované jako britská policejní budka, do které si sem tam přizve nějakého lidského společníka a jen tak mimochodem zachraňuje svět, nijak extra to nezní. Ovšem extra to rozhodně je. Ono se vlastně ani moc nedá popsat, v čem je tenhle seriál tak geniální, možná je to ten perfektně namíchaný koktejl, kdy se člověk jednu chvíli směje, druhou se bojí a třetí brečí, v libovolném pořadí. Musí se zkrátka podívat sám a buď se bude líbit nebo nebude. Mě osobně občas dost připomíná styl Stopařova průvodce po galaxii, kterého mám neméně ráda. Zkrátka britská kultovní věcička, která mě totálně pohltila, přestože jsem v té době ještě sci-fi nějak zvlášť neholdovala. A taky seriál, na který se nikdy nepokoušejte aplikovat logiku, obzvlášť u Moffatovských dílů a řad alias sonického guláše, což je ostatně to nejvýstižnější označení, jaké může existovat. A já jenom pořád tajně doufám, že se mi jednou povede prokousat se ke starým řadám ... i když by to mělo být třeba až za sto let. :'3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas