Love Stage!!

Izumi je nejmladším členem rodinného celebritího koncernu Sena, udržovaným v hladkém chodu všehoschopným manažerem Reiem ... a nutno říct, že také nejméně talentovaným. Otec Seyia je slavným divadelním hercem a zpěvákem, matka Nagisa pak bývalou modelkou a nyní krásnou herečkou a starší bratr Shougo je pak zpěvákem slavné rockové skupiny Crusherz. Izumiho největším úspěchem je účinkování ve svatební reklamě před deseti lety, kdy ho matka prakticky donutila navléknout si šaty a hrát děvčátko, což díky jeho roztomilosti nebyl problém. Sám Izumi pak vůbec netouží nějak se do světa showbusinessu zapojovat, místo toho většinu času tráví v manga klubu a jeho největším snem je stát se uznávaným mangakou stejně jako autor jeho oblíbené mangy o Lala-Lulu, mahou shoujo, kterou téměř uctívá. Ale co čert nechtěl, agentura, která onu inkriminovanou reklamu produkovala, přišla po deseti letech s nápadem natočit její pokračování. A tak je Izumi po spoustě přemlouvání, vyhrožování a uplácení znovu donucen vzít si na sebe šaty a předstírat, že je dívka. Vše se zkomplikuje v okamžiku, kdy na scénu přichází Ryouma Ichijou, známý herec a idol dívčích srdcí, který jako malý účinkoval v reklamě s Izumim a který celých deset let nemůže to trochu nešikovné, ale neuvěřitelně roztomilé děvčátko se zvláštní barvou očí, do kterého se zamiloval na první pohled, pustit z hlavy. Jaké je však jeho překvapení, když zjišťuje, že jeho milovaná něžná dívka je ve skutečnosti otaku mužského pohlaví? Inu, tak velké, že Izumiho nazve mimo jiná nepěkná jména úchylem se zálibou v crossdressingu a seřve ho s tím, že už s ním nechce mít nic společného. Ovšem, uplyne nějaký čas, Ryoumovi se to srovná v hlavě a, i když zpočátku velmi nerad, zjišťuje, že ani skutečnost, že Izumi není dívka, na jeho citech chovaných vůči němu nic nezměnila. Podaří se mu nakonec překonat všechny překážky a získat Izumiho srdce?

Na Love Stage!! jsem vlastně začala koukat jednak z toho důvodu, že přes léto vždycky nasleduji nějaká ta anime, jednak proto, že už jsem fakt dlouho neviděla žádné yaoi ... a taky proto, že mi jednoho večera cvaklo v hlavě a já si jednoduše nastahovala všechny díly, které byly v té době k dispozici. Osobně bych ho nazvala takovou BL verzí Kirarin Revolution, s trošičku nadneseným pohledem do japonského showbusinessu, ale vážně roztomilou. Spousta lidí Love Stage!! vyčítá právě to, že děj je nereálný a místy vážně šílený ... ale upřímně řečeno, u kterého shounen ai najdete něco jiného? Osobně jsem se u sledování pobavila, každý týden jsem se těšila na nový díl a celkově jsem byla spokojená. :3 Ano, člověk si musí chvilku zvyknout na animaci, protože to, co je jinde uke, je taky ten nejukeoidnější uke, jaký kdy byl, je a bude, ale ani tohle u mě nebyl problém. Ovšem je tu jedna věc, kterou jsem si opravdu užívala ... a tou jsou hlarci (ou jé, NatsuCon, už je to tady :D). Protože kdykoliv Izumi promluvil hlasem freečkového Nagisy a Rei pro změnu hlasem Reie, měla jsem co dělat, abych se po celou dobu připitoměle neculila. ^^ Čili, pokud hledáte nějakou oddechovku, kde si můžete zaóchat nad občas se ožužlávajícími bišíky (a třeba i něco víc ... ;), dejte Love Stage!! šanci. Pro mě osobně je to opravdu roztomilá desetidílná záležitost. :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas