DRAMAtical Murder

V blízké budoucnosti kdesi na ostrově Midorijima, který je rozdělen na starou obytnou část a takzvané Platinové vězení, ultramoderní letovisko spadající pod mocný Toue Konzern, žije mladík jménem Aoba Segaraki. A jak už to tak chodí, Aoba žije úplně normální život, pracuje v jakémsi vetešnictví, ve kterém se dají sehnat i starší věci a různé náhradní díly, bydlí s poněkud temperamentní babičkou Tae a Renem, což je Aobův Allmate neboli robotické zvířátko, jaká v té době vlastní prakticky všichni. Ačkoliv sám není členem žádného Ribstiez gangu, které na ostrově fungují, tak Aoba zná hned několik jejich vůdců, jako je například Mizuki vlastnící tetovací salón nebo Koujaku, Aobův přítel z dětství a zároveň kadeřník. I tak ale Aoba předpokládá, že bude moci dál žít svůj klidný, ničím nerušený život. Ovšem na ostrově se opět začíná rozmáhat obliba ne až tak úplně legální virtuální hry s názvem RHYME a také se šíří pověry o zmizeních souvisejících právě s Ribstiez. Když je však jednoho dne Aoba nedobrovolně zatažen do souboje ve RHYMEu a zjišťuje, že Mizuki a celá jeho skupina zmizeli, je jasné, že klidnému životu je odzvoněno. Aoba získává nové přátele a spojence, ale také nepřátele, nehledě na to, že na povrch postupně začínají vyplouvat různá tajemství a nezodpovězené otázky. Jaký je vlastně účel na první pohled ideálního Platinového vězení a co má mocný Tatsuo Toue vlastně za lubem? A kdo je vlastně sám Aoba?

Na to, že se jedná o adaptaci BL game, je tohle anime vážně krotké, skoro až puritánské ... dobře, až na ty no homo momenty, kterých si člověk opravdu užije dostatek. :D A co víc, Saku se u svého OTP přeci jenom toho hubana dočkala, takže úspěch. 8D Přiznám se bez mučení, že hru jsem nehrála. Jednak na to moc nejsem a jednak proto, že sdílím názor waifu, že tyhle hry vás zkrátka "donutí ošukat úplně všechny," OTP neOTP. :'D Jednu dobu mi přišlo, že DMMd bylo úplně všude, kam jsem se podívala, a to mě zákonitě odradilo. Pak jsem ale v létě neodolala, řekla si, že za zkoušku nic nedám ... došla jsem k závěru, že Aoba je něco jako vzácný Pokémon - je nejbarevnější a všichni ho chtějí, a už to jelo. :D Opravdu jsem si silně zamilovala Noize (taky jsem mlsně koukala po jeho cosplayi během celého NatsuConu ^^") a Cleara a občas jsem měla vážně na krajíčku. Překvapila mě opravdu pěkná animace (sice všichni tvrdí, že oproti hře je méně detailní, ale já se nedám), vzhledem k tomu, že jsem předtím absolutně neměla tucha, o co se jedná, tak i zápletka, samozřejmě charaktery jednotlivých postav a zvraty. I hudba se mi líbila, jen mi nějakou dobu nepouštějte Kurage no Uta, ještě pořád je to pro mě docela citlivé místo. ;_; A to mám stejně pocit, že oproti hře všechno skončilo až moc optimisticky a křižuji se před tím OVAčkem. Za mě osobně ale Dramatickému Mordu rozhodně palec nahoru, jsem ráda, že jsem ho nakonec nezavrhla jenom proto, že se o něm až moc mluvilo. :3