Hakaima Sadamitsu

Vesmír je veliký, větší, než si většina lidí dokáže vůbec uvědomit ... a jak už věděli Muži v černém, je plný nejrůznějšího vesmírného šmejdu, před kterým je nutno naši krásnou modrou planetu chránit. Školní flákač a vyhlášený rváč Sadamitsu je jednoho dne svědkem souboje mezi jedním příslušníkem vesmírného šmejdu, takzvaným Psancem, mimozemským vyvrhelem na okraji intergalaktické společnosti, a robotickým ochráncem, Lovcem, který Psance zlikviduje, ale sám je při boji poškozen tak, že z něj zbyde pouze helma. Sadamitsu, který cítí zodpovědnost za Lovcovo zničení (přeci jenom se tak trochu obětoval, aby ho zachránil) a který navíc disponuje silným smyslem pro spravedlnost a touhou ochraňovat slabší, třeba i za cenu vlastního života, rozhodne se pokračovat v Lovcově práci a s jeho helmou, která mu propůjčuje velkou sílu a také mu radí co a jak, pokračuje v ochraňování Země. Aby všechno nebylo tak idylické, k Zemi se pomalu blíží hlavní vlna Psanců a objevuje další Lovec, který rozhodně není tak diplomatický, jako jeho předchůdce, ale právě naopak - jedná se o nejbrutálnějšího Lovce jménem Sup, který pro dosažení svého cíle neváhá zničit třeba celou planetu. Jak se s tím vším Sadamitsu vyrovná? A co s tím vším má společného dívka Kamishiro, která se tu tak náhle objevila?

Další věc, kterou jsem první léto v počátcích Animaxu hltala, než přišel na řadu můj hlavní program (rozumějte YYH a spol.). A taky věc, u které jsem vysloveně žrala oči Kamishiro (to ty šikmé zorničky) a ještě víc jsem žrala ten hudebně naprosto perfektní opening, který mi vždycky připomínal Zorra a který se podle mě k tomu samozvanému ochraňování slabších a utiskovaných hrozně hodí. :3 Podle mě zkrátka ve svém žánru rozhodně není špatné. ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas