Trolling in the deep aneb NatsuCon 2013

Vrátila jsem se tradičně v poněkud více mrtvém než živém stavu, sice jsem na rozpadnutí (na druhou stranu, kdy jsem po conu nebyla), ale hrozně spokojená, takže se s klidem můžu vrhnout na velmi objektivní a nezaujatý report, jako je tomu ostatně vždycky :D


V pátek před třetí hodinou jsme se s krtkem, totiž s Kyoko nalodily do rychlíku směr Praha, kde už byla Rišu a kde se k nám ještě připojila Simča, která už jela z Klášterce, od Ústí jsme pak měly kupéčko jenom pro sebe, takže cesta proběhla ve velmi sympatickém duchu :) A Saku dostala božovou whovianskou placku a bitch prstýnek, který ostatní nepochopí, což je mi ale jedno, protože ho chápe jerk a taky má svůj :3 Z hlaváku jsme se přesunuly do metra, kde se k Simče přidal ještě Honza a vydali jsme se směr Chodov. Venku překvapivě nebyla prakticky vůbec žádná fronta, takže odbavení proběhlo v pohodě, vyfasovali jsme růžové náramky plus program a s Rišu a Kyoko jsme si šly hodit věci do tělocvičny, jelikož náš krásný růžek byl zabraný a z naší chodby nás vyháněli. Nutno podotknout, že tělocvična víc než cokoliv jiného připomínala opičí dráhu, takže pohybovat se tam bylo docela umění. Kyoko nahodila Lady Mew (aneb neko s parukou připomínající Lady Gagu), Rišu Castielu, já Deannu (dokonce i Sammyho jsem měla, protože moje taška se Sam jmenuje :D), vydaly jsme se na chvíli ven na vzduch a potom na Manga menu: BL do velkého sálu, který ale vlastně vůbec velký nebyl ... nevermind. Potom jsme opět zdrhly ven, kde bylo v tu dobu úplně nejlíp, pak jsme v kinosále chytly konec Summer Wars (které si určitě stáhnu, protože to chci vidět celé), a urvaly si místa na následující Plech na plech - slash v Transformers. Čekala jsem, že tam bude víc lidí, ale holt už asi dostatnečně vyděsili poníci :D Pak jsme opět byly venku, převážně trollily s "teleporty" a fotily a naším pro ten den posledním cílem byla Kontroverzní videa. Moje předtucha, že by třeba mohl být Spiderman, se nakonec vyplnila, byla jsem šťastná, že došlo i na Drinking Boys (prostě DJ Ozma je DJ Ozma, kvalita od firmy Henkel), opět jsem si připomněla Hard Gaye, seznámila se s dalšími skvosty a na tu mýdlovou předělávku Abracadabra jen tak nezapomenu :D Pak nastala menší krize, protože jsme si rozdělaly spací věci hezky v tělocvičně, odkud jsme byly nuceny se odsunout do kinosálu, kde už byla tak trochu hlava na hlavě. A pokud si dobře vzpomínám, tak mě přišly pozdravit Skullka s Lillit v awesome tričku s Moriartym :3 (docela mě bavilo po očku sledovat, jak se cestou navzájem strkáte, kdo že to na mě promluví ... já fakt nekoušu :D) Nakonec se nám přeci jenom kus místa urvat povedlo, takže jsme se docela i vyspaly, ačkoliv jsem se prakticky pořád budila s tím, jestli mi někdo náhodou nešlape na hlavu. Ovšem ta ranní Ke$ha v půl osmé fakt být nemusela ... a to mi byl můj návrh na Luciho Good morning, Vietnam zakázán :'D

V sobotu ráno jsme provedly stěhování národů opět nahoru do tělocvičny, udělaly ze sebe lidi, jak jen to v saunoidních a narvaných sprchách jde, Kyoko nahodila Kaname, já opět Deannu (ovšem s čočkami), Rišu nemocniční verzi Case a vydaly jsme se do Lidlu pro snídani, která v mém případě byla dva donuty, energeťák a minerálka (Lidl se ukázal být pěkný podrazák, protože neměl jak koláč, tak ani Mishu, pro kterého jsme se vydaly odpoledne >:D) Po snídani jsme zakempily v kinosále na Lolita přehlídce a následující Cosplay soutěži, kde byl tak geniální Alphonse Elric (brnění, pochopitelně), že jestli to nakonec nevyhrál, tak se fakt blíží apokalypsa. Potom jsme se až do šesti buď povalovaly venku, kde bylo hezky teplo, i když někdy až moc, nebo vevnitř u stolečku, kde jsem si aspoň chvilku popovídala s Hanyuu, která mě zmátla tím, že byla filajová a proto jsem ji v pátek ani nepoznala :D A taky jsme prakticky pořád žraly PUDING!, který prakticky vším připomínal gelovou svíčku, byl om nom nom a v jednu chvíli skončil až u mě ve výstřihu :D V šest jsme šly opět do kinosálu na Homosexualitu v západních komixech, zůstaly bohužel jenom na půlku X+1 důvod, proč se (nejen na přednáškách) navážet do yaoistek ("Víte, jak dělá nadržená yaoistka? Tumblr, tumblr, tumblr.") a pak si běžely do velkého malého sálu zabrat místa na No homo, lol!, už jenom proto, že u anotace byla fotka Jensena s Mishou (nebudu zastírat, že vzhledem k tomu, co jsme s Rišu měly na sobě a vzhledem k tomu, že Destiel není zrovna naším shipem, jsem měla trošičku strach ^^;). Nechtěla jsem, aby k tomu někdy došlo, ale asi budu mainstreamová a na to Free! se fakt budu muset podívat :D Potom jsme zakempily na takových těch měkkoučkých sedátkách v přízemí, já Rišu popřála k dnešním dvacetinám a předala dáreček v podobě IM3 trika a pandí taštičky, bavila se pohledem na Simču opečovávající poněkud víc sťatého Honzu a jen jak se zavelelo, narvaly jsme se i s věcmi do kinosálu, zabraly si místa u pódia (vedle nás z jedné strany Hanyuu a její parta a z druhé Kůzlátko), umyly si vlasy a padly ... teda, Kyoko padla, nevím, na čem jsme s Rišu v ten okamžik jely (stejnak to začala Hanyuu s dotazem, jakou barvu má Snorlax :D), protože co z nás padalo za perly a asociace, to asi fakt není normální (jen tak namátkou, John Watson přejmenovaný na Jeana kvůli kníru, Rišunčina šnečí Leontýnka se špičatou čepičkou na hlavě podle Leontýnky z Ať žijí duchové, samozřejmě Not natural, pochcanej tepich, plánovaná noční cesta píďalkovitým pohybem ve spacáku doprostřed sálu a další hlody) ovšem natlemila jsem se, až mě bolely panty ... zkrátka epická noc :D Jen jsem prý Kyoko tak trochu vyšoupávala z její karimatky, protože jsem se o svojí dělila s Rišu, navíc jsem se každou chvíli budila s tím, že mi odumíral kus ruky a taky jsem měla strach, abych do nikoho neflákla nebo nekopla :'D

Asi v půl deváté nás probudil opening The Big Bang Theory, samozřejmě pro velký úspěch Ke$ha a na závěr Nyan Cat, která mě donutila ze sálu vypadnout co nejdřív. Na cosplay už jsem se vykašlala, byla jsem tak nějak ráda, že vůbec existuji, akorát jsme si k snídani daly tousta s energeťákem a jelikož nás z programu už nic nějak extrémně nezaujalo, sbalily jsme se a někdy kolem půl jedenácté se vydaly ještě do Lidlu, na metro a na nádraží do rychlíku v půl dvanácté, který překvapivě vyjel včas a navíc jsme si uchránily soukromé kupé. Mám pocit, že tohle byla asi ta nejrychlejší cesta z Prahy, protože jsem někdy za Holešovicemi zavřela oči a když jsem je otevřela, v okýnku už jsem viděla Střekov. V Teplicích jsem chtě-nechtě musela nejdražší Rišu opustit, byla jsem velmi laskavě hozena domů a tam jsem dorazila někdy kolem čtvrt na dvě.

Teď už jsem konečně zase hezky čisťoučká, odvšivená, s krásnou vyrážkou na čele, protože se mi paruka evidentně pokoušela sežrat hlavu (jen jestli to nakonec nebylo to, na co si Hanyuu stěžovala, že ji něco/někdo kouslo :D) a připadám si jako čerstvě vyoraná myš, ovšem jsem hrozně ráda, že jsem jela a hlavně za to, že nenastal žádný obrovský kix, všechno vyšlo víceméně tak, jak jsem si představovala a zase jsem měla možnost strávit pár dní s lidmi, na kterých mi záleží, zkrátka, fakt jsem si to maximálně užila :3 Vzhledem k tomu, že tohle byl první ročník, nevšimla jsem si, že by někde vázla organizace, spíš naopak, řekla bych, že se všechno zvládalo na výbornou. Tak doufám, že tenhle NatsuCon nebude poslední :)

A jen tak na mimochodem, na závěr, byl tam Chuck, úžasná human!Impala, nad kterou jsem jenom tiše slintala, neb jsem asociální srab, Jefferson Starship Tonyho Starka (... to nechcete :D) a Saku a Kyočin ocas je ultimátní OTP :D

A jaké že bylo vlastně heslo celého conu? No přeci NO HOMO 8D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas