Geetacon 2013 aneb fuck LoLCraft

Jsem doma, už úspěšně odvšivená a v lehce zombíkoidním stavu, přesto vás nemůžu ochudit o report z rozhodně povedeného conu, na kterém se tak trochu podepsalo to, že s Rišu momentálně poněkud víc ulítáváme na Supernatural ^^"


Před devátou jsme se s Kyoko (a jejím opravdu, ale opravdu maličkým kufříkem) srazily na nádraží, následně nasedly do rychlíku, kde už byla Rišu a vylodily se (hm, vzhledem k okolnostem to vůbec nezní divně) v Ústí na hlaváku. Před DDM jsme se hezky nasockovaly do fronty pro registrované partnery, dostaly světlemodrou pásku (na recepci jsem si pak ještě koupila placku) a jako tradičně jsme si hodily věci do Bety k Aldárkovi, kde byla koneckonců taková naše základna a kde jsme taky kromě jen tak v rámci chill-outu vyslechly pár herních přednášek a taky jednu na Svět Pána prstenů (docela mě mrzí, že jsem zapomněla na hajzly na Enterprise, zajímalo by mě, jestli by se dala aplikovat naše teorie s červími dírami, vyprodukovaná cestou z nádraží). Kyoko nahodila nekomimi, Rišu kraťasy, já měla na sobě tak nějak kus od každého fandomu (navíc mi má drahá polovina ghostbusters dua disponující zapalovačem přivezla i sůl :3) a jelikož bylo vedro (a uvnitř ještě větší), vydaly jsme se nejdřív do BubbleManie pro čaj (Kyoko meloun, já zelené jablko, Rišu nevyužila mé velkorysé nabídky ... docela by mě zajímala výše sobotní tržby, podle mě musela být opravdu dost velká) a pak jsme si šly dřepnout k maid kavárně, kde jsem potkala Adiiru s Mesu (byla jsem velmi potěšena, že mě někdo poznal a ještě víc, že mi bylo pochváleno Sherlocked tričko, a to ten den hned dvakrát), kde se lehce trollilo a kde jsem nakonec Kyoko znárodnila kočičí uši, takže jsme byly jak dva kočičí hybridi, jeden bez ocasu a jeden bez uší. Na Cosplay soutěži vyhrály kozy ... jak nečekané. Byla jsem osočena, že kradu ocasy (no nemazlete se s něčím tak krásně heboučkým) a následně jím byla jistou šunkou obtěžována :'D S Kyoko jsme vymyslely epický nápad na Fifty Shades cosplay (aneb vycpaná kláda v nohavici). Shizuo je odteď Karel. Minecraft a LoL už beru jako sprostá slova, na která je uvaleno tabu. A přednášející na WoW vypadal jak z Wrong Erection (mimochodem, jenom yaoistka chytne záchvat smíchu při zkratce PVP). Někdy v podvečer jsme ještě šly do Mekáče, jelikož je Kyoko tak trochu nenažran, a tak jsem porušila tříletý půst a ejhle, ono to vážně chutnalo jako maso (mimochodem, věděli jste, že kari omáčka z Mekáče obsahuje semeno? :D). Bezkonkurenční perlou celého víkendu bylo ovšem Brolitou snadno a rychle, kde se z (nejen) Aldárka pod šikovnýma rukama loli gangu (pardon ^^") stala nejroztomilejší princezna :D Večer se pak venku před velkým sálem u jednoho stolu slezla velká grupa (pokud se nepletu, tak my tři, Yume, Shirou, Kůzle s ťuťuňuňu Andrasem (držím palce na státnice), který se chudák nakonec dočkal striptýzu, Anasis, Suzake, Satou a Takashi) a vedla se opravdu velmi zajímavá konverzace na neméně zajímavá témata (perfektní byl zčistajasna vystřelený dotaz na mě, jestli si myslím, že je Sherlock gay :D) s ještě zajímavějšími hláškami (aneb "Zajódluj mi o tom", nádobíčko BJD sem tam vypadávající kalhotami a podobně :D) ... a to člověk ani nemusel nic pít :D Na jedenáctou jsme se ještě vydaly na Hororové hry a někdy kolem půlnoci jsme se v zamčené Betě uložily ke spaní ... na židlích sražených k sobě. Doteď nechápu, jak jsem na tom vůbec mohla něco naspat (jen tak se zmuchlanou mikinou pod hlavou), ale když jsem se v půl šesté vzbudila, záda mi začala dávat dost výrazně najevo, že to byla hodně velká blbost :'D (Mr. Chair IS a traitor). Když jsme jakž takž daly dohromady, samozřejmě, že jsem (stejně jako minule) nemohla chybět na Aldárkově Doktorské přednášce (alias Best British Cheekbones), tentokrát pojaté více z pohledu fangirl >:3 Bohužel, jsem obklopená lidmi ignorujícími potenciál britských herců :'D (Nobelovku za Benedicta Okurku-něco a druhou pro Adiiru za to, že mi to připomněla). Pak jsme si šly ještě na chvíli kecnout ven na vzduch, kolem čtvrt na jedenáct jsme šly s Rišu do Fóra a následně ji doprovodit na vlak (miss you ;__;). Cestou zpátky jsme se s Kyoko stavěly v KFC, pak jsme ještě chvilku dřepěly a povídaly venku a nakonec jsme se na jako úplně poslední bod šly podívat na Fantasy v metalu a já si zase vzpomněla na Kamelot :3. Pak jsme oddrkotaly zase na hlavák a zpožděným rychlíkem (deset minut, slovy dvacet) dojely dom.

Ale abych nebyla jenom tak nechutně pozitivní, našlo by se pár věcí, za které by někdo zasloužil posolit a zapálit. Celkově tak trochu vázla organizace (myslím, že všichni vědí, co tím chtěl autor říci), štvalo mě, že většinu času a prostoru sežraly hry (odtud plyne má stále neustále se rozvíjející alergie na Minecraft a LoL) spojené s až nechutně velkým množství dětí, a taky to, že by možná bylo lepší přejmenovat Alfu z Anime sekce třeba na Japonskou sekci, anime tam bylo totiž opravdové minimum a docela to zavádí.

Stejnak jsem ráda, že jsem jela, sice mé pozadí momentálně díky těm zk*** židlím vypadá, jak kdyby se na něm dosyta vyřádil pan Grey, ale hrozně jsem si to užila, zasmála se a vyšlo i počasí, tak co víc si přát :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas