Supernatural: The Animation

Bratři Dean a Sam Winchesterovi křižují od města ke městu Spojené státy ve své černé Impale. A jelikož to nejsou jenom obyčejní bratři, ale lovci, často se ne až tak náhodně nachomýtnou k případům týkajících se duchů, upírů, vlkodlaků, démonů ovládajících lidská těla a další nadpřirozené havěti, kterou je sem tam potřeba provrtat stříbrnou kulkou, smočit ve svěcené vodě nebo jednoduše posolit a spálit. Jejich hlavním cílem je ovšem najít otce, který je vycvičil a který před rokem beze slova zmizel neznámo kam. A také najít a zničit démona, se kterým mají nevyřízené účty - démona se žlutýma očima, který je zodpovědný za smrt jejich matky, když byli oba ještě malí, a Samovy přítelkyně Jessicy, kterou poznal na vysoké škole. Ovšem nebude to nijak snadné a už vůbec ne bez obětí.

Pokud vám to připadá celé nějaké povědomé, tak máte pravdu, protože se jedná o anime verzi onoho populárního amerického seriálu a jak jsem se dočetla, mělo by rozšiřovat dějovou linku jeho první řady. Z originálního Supernatural jsem sice neviděla ještě ani jeden celý díl, ovšem chystám se už nějakou dobu a navíc mám díky Tumblru docela slušný přehled. Ale víte co, mě se to líbilo. Sice Dean většinu času vypadal tak trochu jako psychopat (a došla jsem k závěru, že to bude částečně i chybějícími zorničkami) a samozřejmě si Japonci nemohli odpustit, aby tam nenarvali aspoň jednu mechu, boha smůly (co se směje jako Tanaka z Kuroshitsuji, ovšem pisklavějším hláskem) a Kappu, ale víte co, kuro no Impara je prostě kuro no Impara ^^. Čekala jsem, že budu prskat, jako jsem prskala u anime verzí Marvelu (z kterých podle mého názoru nejlépe vyšel Iron Man), ale nakonec mě to celkem mile překvapilo :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas