Romeo x Juliet

Máme tu další anime na motivy, jak už vyplývá z názvu, jedné z nejslavnějších tragédií Williama Shakespeara. Ona je Kapuletová, on je Montek. Ona se odmalička musí převlékat za chlapce, zároveň vystupuje jako Rudý Vítr, ochránce práv obyčejných lidí a v den svých šestnáctých narozenin se dozvídá, že je poslední žijící příslušnicí vyvražděného vládnoucího rodu a tím pádem i právoplatnou dědičkou veronského trůnu. On je princ a syn tyrana, Monteka, který před čtrnácti lety vyvraždil rod Kapuletů a zmocnil se trůnu. Aniž by tohle o sobě věděli, při prvním setkání se do sebe zamilují. A tak začíná osudová tragická láska, která změní nejen životy samotného Romea a Julie, ale také životy mnoha dalších a podepíše se i na osudu celé Verony. Láska, která od začátku neměla sebemenší naději na přežití.

Vážně nemám ráda romantikou přetékající slaďárny, ale Romeo x Juliet jsem viděla celé a dokonce mám takový pocit, že i víc než jednou. Není to ale Shakespeare hozený do anime verze tak, jak stojí a leží, sám Will se totiž v anime taky objevuje a celkově je to hozené trochu víc do fantasy sféry (mám teď na mysli především pegase místo koní a podobně). To mi ale rozhodně nevadilo. Dokonce jsem na úplném konci i uronila slzičku (což se mi u podobných žánrů nestává už vůbec). Dalším plusem je vážně nádherný opening, který anime dokonale doplňuje. Pokud chcete přesnou kopii Shakespeara, nechte ležet. Pokud chcete ne až tak vtíravou a rozhodně ne typicky japonskou romantiku, zkuste :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas