Spiral

Kyotaka Narumi, starší bratr Ayumiho Narumiho a také výborný klavírista a detektiv, jednoho krásného dne náhle zmizí a jediné vodítko, které Ayumimu zůstává, jsou takzvaní Blade Children, kolem nichž se točilo jeho poslední vyšetřování. Od té doby žije Ayumi se svou švagrovou Madokou, která je detektivem, stejně jako byl jeho bratr a zároveň její manžel. Ve škole, kterou Ayumi navštěvuje, se však začínají dít divné věci, Ayumiho se někdo dokonce pokouší namočit do vraždy jedné studentky, které někdo podstrčil špatné brýle a proto spadla ze střechy, naštěstí případ vyšetřuje právě Madoka. Ayumimu ale případ nedá spát a spolu se spolužačkou Hiyono, která píše do školních novin, se snaží přijít celé věci na kloub ... a ať dělá co dělá, všechny nitky vedou právě k Blade Children. A s nimi se už brzo setká. Postupně se dozvídá, že se tito lidé rodí prokletí, bez jakéhokoliv práva na život (proto po nich jdou Lovci, kteří se je snaží zlikvidovat), řídící se heslem Zabij, nebo budeš zabit a s osudem, který se nedá změnit a na jehož konci čeká smrt. Také zjišťuje, jaký byl jejich vztah k Kyotakovi, protože Kyotaka předpověděl, že Ayumi je jediný, kdo dokáže změnit jejich osud, tím, že bude věřit sám v sebe. A tak ho Blade Children (mezi které patří například Kousuke, se kterým se setkáváme jako prvním, Rio, na první pohled roztomilá holčička navštěvující stejnou školu jako Ayumi, světoznámý pianista Eyes nebo nadaná sportovkyně Ryoko) začnou zkoušet, a to v naprosté většině případů pomocí her, při kterých jde o život.

Spiral je taková zvláštní detektivka s dost zamotanou zápletkou a spoustou logického uvažování (nezastírám, že mi občas Ayumi přišel tak přechytralý, že bych mu s chutí jednu pleskla). Grafika je fajn (strašně, ale fakt strašně se mi líbily oči Blade Children, ta šikmá zornička *A* A taky kosatce, kosatce everywhere), co mě zaujalo opravdu hodně, byla hudba, obzvlášť skladba s názvem The Branded Curse (ano, mám stažený soundtrack, už dost dlouho a vlastně kvůli ní), kterou mám doteď spojenou s tím, jak Rio likviduje učitele Lovce pomocí suchého ledu, z té scény mě doteď mrazí. Další věcí, co mám na Spiral ráda, je postava Eyese Rutherforda (zkrátka takový ten chladný typ, který by se ale pro přátele rozkrájel ... neznám nikoho, koho by nezaujal. A navíc se perfektně shipuje s Ayumim >:3). Věřím, že to nemusí být ten pravý šálek čaje pro každého, ale já osobně bych se na Spiral klidně podívala znova.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas